Jon-Ivar på topp!

Fredrikstad var godt representert på Østfold Arbeiderpartis nominasjonsmøte med 24 av 106 delegater. Møtet, som ble avholdt digitalt, vedtok enstemmig at Jon-Ivar skal toppe lista som skal bidra til at regjeringsmakten igjen havner på rødgrønn side.

Sammen med Elise og Stein får vi en kruttsterk troika på topp, og det er også gledelig at fremadstormende Maria Imrik er satt opp på 6. plass. Rune Fredriksen, nestor i Østfold Arbeiderparti, innehar en tilbaketrukket 11. plass.

Nå skal Fredrikstad Arbeiderparti nok en gang levere varene og sørge for nok stemmer herfra.

Vi gratulerer alle tre så mye!

Stortingslista:

1. Jon-Ivar Nygård Fredrikstad2. Elise Bjørnebekk-Waagen Sarpsborg3. Stein Erik Lauvås Marker4. Solveig Vitanza Halden5. Shakeel Rehman Moss6. Maria Imrik Fredrikstad/AUF7. Sindre Martinsen-Evje Sarpsborg8. Cecilie Agnalt Skiptvet9. Marius Bjørndalen Halden10. Therese Thorbjørnsen Sarpsborg11. Rune Fredriksen Fredrikstad12. Siv H. Jacobsen Moss13. Knut Magne Bjørnstad Rakkestad14. Camilla Aas Indre Østfold15. Anne Otterbekk Råde

Join